bedrijfsvideo
Laat zien wie je bent, wat je doet en wat je voor je klanten betekent — met authentieke video’s zoals employer branding verhalen, klantentestimonials, e-learningvideo’s of een bedrijfsfilm. Zo trek je klanten aan die voelen dat ze bij jou moeten zijn.
Met een video wordt je boodschap in een kort tijdsbestek getoond en krijgt je bedrijf een gezicht. Waarom dat zo belangrijk is? “Mensen kopen van mensen, niet van bedrijven.”
Toon je waarden, je medewerkers, je producten of diensten in een video en maak connectie met (potentiële) klanten en (toekomstige) medewerkers.
De mogelijkheden zijn eindeloos. Net zoals de voordelen van video!






Wat klanten zeggen …
Gisteren op ons symposium heel veel lof gehad op je werk! We hebben (gezien je er het ganse weekend mee bezig bent geweest) gekozen om het filmpje van twee minuten te tonen en ik zelf heb hem dan nog eens live kunnen aankondigen. Ideaal dus.
Maar nog es… het resultaat mocht er zijn, nog eens een dikke merci!
De opnames zijn vandaag geweldig verlopen. De interviews en bijkomende shots zijn heel spontaan kunnen opgenomen worden. Een dikke pluim voor Dimi die alles heel professioneel en zorgvuldig heeft georkestreerd.
Ik had mezelf en de uitzendkrachten zo goed mogelijk proberen voorbereiden maar zonder Dimi’s deskundige coördinatie hadden we zeker niet hetzelfde resultaat behaald!
Met veel plezier heb ik samengewerkt met Dimi en Annick van Letters & Pixels.
Naar mijn gevoel begreep Dimi heel snel wat ik wou bereiken met mijn videomateriaal. Er was dus weinig voorbereidingstijd nodig.
De opnamedag zelf verliep heel vlot. Het was duidelijk voelbaar dat ze niet tevreden waren met een resultaat waar ze zelf niet achter konden staan. Een videomoment opnieuw filmen was daardoor vanzelfsprekend. Het resultaat is er dan ook naar: een mooie introductiefilm over mijn werk. Een professionele maar ook menselijke samenwerking die geleid heeft tot een professioneel resultaat. Ik kijk uit naar nieuwe projecten.
Ik vind het heel mooi gemonteerd. Bedankt om alles te dirigeren en vlot te laten verlopen. Ik vond het een zeer aangename samenwerking!
Letters & Pixels, dat is af. Dat is WOW. In een wereld waar je veel kaf tegen komt, is het een verademing zo’n mooi koren tegen te komen.
Dimi & Annick deden ons spontaan het aanbod om voor Voedselbank West-Vlaanderen een promotievideo voor de ‘Non-Diner’-actie te maken.
Het resultaat was prachtig en we kregen dan ook niks dan lovende reacties op de videoclip!
De actie was een heel groot succes. Mede dankzij het filmpje heeft de campagne ruim 2,5 keer zoveel opgebracht als vorig jaar. En daarnaast heeft de video de werking van de Voedselbank onder de aandacht gebracht. Wat we merken in de vele spontane aanmeldingen van vrijwilligers, het aanbod van goederen, enz.
Kortom, het was een heel succesvolle en aangename samenwerking waar we als organisatie heel dankbaar voor zijn. Dank u Dimi en Annick !
Video nodig?
Wij denken graag mee over jouw project!
Bel Dimi op 0474 80 99 98 of stuur een bericht via dit formulier.